دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

گزارش جلسه آموزش خانواده اسفندماه

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۸۷، ۱۰:۱۷ ق.ظ

باسمه‌تعالی

آموزش خانواده این ماه آموزشگاه نوائی در تاریخ 19 اسفند 87 در محل نماز‌خانه آموزشگاه رأس ساعت 9 صبح برگزار شد. در این جلسه ابتدا سرکار خانم براتی عضو انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه سخنانی ایراد کرد. وی به مواردی از جمله همکاری همه جانبه اولیاء و مربیان و نیز لزوم وحدت بین اولیاء و مربیان و مسئولین آموزشگاه مطالبی بیان داشت. در ادامه عضو انجمن، بر نظارت کامل بر تکالیف نوروزی و نیز نظارت بر اداء واجبات از جمله نماز تأکید کرد.

پس از آن سرکار خانم مؤیدی کارشناس مشاوره پیرامون روابط صحیح خانواده به ایراد سخن پرداختند. وی در ابتدا تعریفی از بهداشت روان ارائه دادند. (بهداشت روان حالتی از رفاه است که در آن فرد توانایی‌هایش را باز می‌شناسد و قادر است با استرس‌های معمول زندگی مدارا کند. از نظر شغلی مفید و سازنده باشد و برای اجتماع خود نقشی ایفا کند و با دیگران مشارکت و همکاری داشته باشد.)

در ادامه اشاره کردند: یک سری تفاوت‌هایی بین زن و مرد وجود دارند از جمله زنان  از نظر حس بویایی و ذائقه قوی‌تر از مردان هستند و یا از نظر فن بیان و گنجینه‌ی لغات برتر از مردان‌اند و در زمان بروز مشکلات مایلند کسی مشکلشان را حل کند و دوست دارند با دیگران راجع به مشکلات صحبت کنند و بالعکس مردان موقعی که مسئله‌ای برایشان پیش می‌آید به کنج تنهایی خود فرو رفته و تمایل دارند خود مشکلاتشان را حل و فصل نمایید.

۸۷/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد