دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

منتخبین انجمن اولیا

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ق.ظ

همانگونه که بخوبی می‌دانید  انجمن اولیاء و مربیان به عنوان نهادی مردمی و با انگیزه‌ی مشارکت و همکاری با مسوولین آموزشگاه‌ها تشکیل می‌گردد. انجمن اولیا و مربیان دارای بیش از 16 هدف مشخص است که از آن جمله می‌توان به تأمین مشارکت فکری، فرهنگی، عاطفی و آموزشی اولیا و تقویت، هماهنگی و همسویی تربیتی و آموزشی خانه و مدرسه، جلب همکاری اولیای دانش آموزان جهت مشارکت و کمک و ارتقای کیفیت فعالیتهای مربوط و ارائه پیشنهادهای لازم به مدیر مدرسه، همکاری و مشارکت با مدیر مدرسه دراجرای فعالیتهای پرورشی‌، برگزاری اردوهای دانش آموزی و بازدید از مراکز علمی اشاره کرد.

انتخابات انجمن اولیاء و مربیان امسال آموزشگاه نوایی همانند سال‌های قبل با شور و نشاط و به منظور مشارکت و همفکری اولیاء با مسوولین آموزشگاه در روز یکشنبه مورخ 17 مهر 92 از ساعت 13 الی 17 برگزار  شد و از بین کاندیداهای این انجمن، افراد زیر با کسب حداکثر آراء به عضویت انجمن این آموزشگاه انتخاب شدند.

۹۲/۰۷/۱۸

نظرات  (۱)

با تصاویر مرحوم کربلایی سید خلیل جزائری آپم

http://shahreaks.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد