دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

توسعه اتوماسیون اداری

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ

در راستای تحقق اهداف برنامه راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات از ابتدای سال تحصیلی جدید توسعه سامانه اتوماسیون اداری تا سطح پرسنل آماده بهره‌برداری می‌باشد. در این سامانه هر کدام از پرسنل می‌توانند به آدرس سامانه تحت وب منطقه خود مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات پرسنلی خود وارد سامانه شده و علاوه بر رؤیت بخشنامه‌ها ، تابلوی اعلانات و ... می‌توانند ابلاغ‌ها ، احکام کارگزینی و فیش حقوق ماهیانه خود را مشاهده نمایند.

برای این منظور:

1- ابتدا به آدرس سامانه به نشانی http://mehr24.isfedu.ir مراجعه فرمایید.

2- در صفحه باز شده نام کاربری و رمز عبور خود  را که همان  کد پرسنلی خودتان می‌باشد را وارد نمایید ، سپس کد امنیتی را وارد نموده و در قسمت کاربر  «پرسنل» را  انتخاب کنید. در پایان ورود را کلیک نمایید.

 ملاحظات:

الف) پرسنل موظفند پس از ورود بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهند.  بدین منظور پس از ورود به اتوماسیون از منوی «تغییر رمز» در قسمت پایین سمت راست پنل خود اقدام به تغییر رمز نمایند.

ب) حفظ و نگهداری کد کاربری و رمز عبور به عهده هر فرد بوده و در قبال آن مسئولیت حقوقی خواهد داشت. لذا مسئولیت هر مکاتبه از طریق این کد کاربری به عهده صاحب کد می‌باشد.

ج) از این پس چاپ هر گونه ابلاغ ، فیش حقوقی و یا حکم کارگزینی توسط اداره ممنوع است.

د) جهت کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری پرسنل آموزشگاه‌ها و مراکز وابسته به ادارات از این پس مکاتبات و درخواست‌های خود را از طریق همین سامانه در منزل و یا آموزشگاه انجام دهند و از مراجعه به ادارات خودداری فرمایند.

ه) از آنجا که کلیه مکاتبات در سامانه ثبت می‌شود و به هیچ وجه قابل حذف نیست لازم است در نوشتن نامه‌ها و درخواست‌ها ، دقت لازم و کافی صورت پذیرد.

۹۲/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد