دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

طبق اعلان اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی و در راستای توسعه دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از طریق سامانه فروش و توزیع مواد درسی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir   انجام می‌شود.

بدین منظور دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 95-94 در پایه‌های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم ابتدایی مشغول به تحصیل هستند می‌توانند بسته آموزشی یک پایه بالاتر را برای سال تحصیلی 96-95 تا 31/2/95 سفارش و پرداخت نمایند.

دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 95-94 در پایه سوم متوسطه رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، معارف اسلامی و علوم هنری تحصیل می‌نمایند می‌توانند بسته آموزشی پایه پیش‌دانشگاهی را در همان رشته برای سال تحصیلی 96- 95 تا تاریخ 31/2/95 سفارش و پرداخت نمایند.

همچنین دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 96-95، در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد، پس از ثبت‌ نام در مدرسه و ثبت اطلاعات آنها در سامانه سناد می‌توانند از تاریخ 10/3/95 تا تاریخ 20/6/95 نسبت به ثبت سفارش بسته آموزشی پایه اول ابتدایی اقدام نمایند.

توضیح اینکه شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموزان، "رمز عبور" آن‌ها به سامانه می‌باشد؛ لذا در صورتی که شناسنامه دانش‌آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان‌پذیر شود.

کتاب های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

۹۵/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد