دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

سومین جلسه شورای دبیران / 16 آبان 96

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

اهم مطالب سومین جلسه شورای دبیران آموزشگاه نوایی

اجرای طرح‌های همگام با قرآن ، طرح مدام و معلم‌یار

نظر به اهمیت برگزاری طرح‌های فوق‌الذکر مقرر شد با همکاری دبیران طرح‌های سه‌گانه فوق به شکل زیر برگزار گردد.

در مورد طرح همگام با قرآن مقرر شد برگه‌های مزین به آیات قرآن تهیه و در دفتر آموزشگاه نگهداری شوند و این برگه‌ها هر روز توسط اولین دبیر به کلاس برده شود و توسط یکی از دانش‌آموزان تلاوت و توضیحات لازم توسط دبیر بیان شود.

طرح مدام امسال دو روز به ترتیب یکشنبه 19 آذر 96 و سه‌شنبه 15 اسفند 96 برگزار خواهد شد. از دبیران تقاضا شد از هم‌اکنون تمهیدات لازم در این خصوص پیش‌بینی شود.

پیرامون طرح معلم‌یار از دبیران درخواست شد با انتخاب دانش‌آموزان مستعد و گروه‌بندی دانش‌آموزان از توان و استعداد آنان استفاده شود تا مسئولیت‌پذیری در آنان رشد یابد و امر آموزش به نحو بهتری صورت پذیرد.

آزمون پیشرفت تحصیلی

نظر به نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی در سال گذشته و کسب رتبه چهارم در بین مدارس پسرانه و رتبه بیستم در بین 31 مدرسه متوسطه اول درخواست شد امسال با جدیت بیشتر به این امر پرداخته شود و نمونه سوالات چهارگزینه‌ای در کلاس کار شود.

دانش‌آموزان خاص

لیست دانش‌آموزان خاص تهیه و در اختیار دبیران قرار گرفت. در این لیست دانش‌آموزان یتیم ، تحت پوشش ، دارای بیماری و ... قرار دارند. از آنجایی که اینگونه دانش‌آموزان با توانایی‌های جسمی و روانی متفاوت در کلاس درس حاضر می‌شوند ، توجه به تفاوت‌های فردی امری ضروری و بدیهی به نظر می‌رسد.

مانور زلزله

مانور زلزله 8 آذر در کلیه مدارس برگزار خواهد شد. در این رابطه فیلم آموزشی تهیه و برای دانش‌آموزان به نمایش در خواهد آمد. از دبیران محترم درخواست شد راهنمایی‌های لازم در این خصوص را ارائه فرمایند

۹۶/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد