دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

اهم مطالب ارائه شده در جلسه شورای دبیران

1-  تمرکز جدی بر روی فعالیت‌های آموزشی

نظر به جایگاه نامناسب شهرستان از نظر آموزشی در بین مناطق و نواحی استان اصفهان و عزم همگانی جهت بهبود این جایگاه ، مقرر شد تمرکز اصلی و سیاسیت‌های پیش‌روی آموزشگاه بر فعالیت‌های آموزشی قرار گیرد. کاهش فعالیت‌های پرورشی از قبیل سرود ، تئاتر ، مسابقات ورزشی و ... مورد تأکید است.

2- آماده‌سازی دانش‌آموزان جهت آزمون پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

آزمون پیشرفت تحصیلی 20 آذر همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد. جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای این آزمون چند نمونه سوال به دانش‌آموزان تحویل شد و از دبیران درخواست شد تا این سوالات در کلاس درس کار شود تا آن‌ها مهارت تست‌زنی را کسب نمایند. علاوه بر آن مقرر شد یک آزمون داخلی در روز شنبه مورخ 11 آذر 96 در بین کلیه پایه‌ها برگزار گردد. از همکاران درخواست شد بخشی از نمره نوبت اول به این آزمون‌ها اختصاص یابد.

3- تأکید بر حسن اجرای طرح‌های چندگانه

همگام با قرآن ، همیار معلم ، داناب ، طرح مدام و ... از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این طرح‌ها منظر آموزشی داشته و چنانچه بخوبی اجرا گردند نقش مهمی در پیشرفت آموزش همراه با اخلاق اسلامی خواهند داشت.

4- مانور زلزله

از آنجایی که ایران در گسل زلزله واقع شده است لازم است در مدارس آموزش لازم در این خصوص ارائه گردد. از این جهت مانور زلزله امسال در روز چهارشنبه 8 آذر برگزار خواهد شد. در این خصوص فیلمی تهیه شده است که در تمام کلاس‌ها نمایش داده خواهد شد و از دانش‌آموزان درخواست شده است که پیرامون اطلاعات دریافتی در خانواده بحث نمایند. علاوه بر آن در سایت و کانال مدرسه مطالب و فیلم‌های آموزشی قرار گرفت.

۹۶/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد