دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید فطر، عید فطرت است. روزی که انسان به فطرت پاک خود باز می‌گردد و به شکرانه این بازگشت، به ستایش باری‌تعالی به جشن‌وسرور می‌پردازد.

سپاس و ستایش بی‌حد آفریدگار بی‌همتا را که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی را در ماه پرفضیلت رمضان در تقدیرمان قرارداد و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب نفس با یاری از درگاه مهر بی‌پایانش به آرامشی روحانی دست یابیم.

ماه مبارک رمضان به پایان رسید و اینک روزی است که باید نتیجه یک ماه روزه و عبادت را جشن گرفت و چه نتیجه‌ای زیباتر از اینکه غنچه‌های فطرت انسان در سپیده‌دم عید فطر شکوفا شود و جان انسان در فضای معطرش به پرواز درآید.

عطر دل‌انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد، گل بوته‌های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته می‌شود، و در این روز بزرگ هر چیزی رنگ و بوی خدایی دارد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر به‌تمامی مردم فهیم و بزرگوار استان اصفهان به‌ویژه همکاران ارجمندم در مجموعه آموزش‌وپرورش استان، از ایزد متعال می‌خواهم تا همگی ما را در راه تلاش جهت خدمت خالصانه به آینده‌سازان این مرزوبوم یاری نماید.

همواره در سایه‌سار توجهات حضرت حق سرفراز و پیروز باشید.

محمد اعتدادی

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان

۰۰/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد