دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

مراحل فعال سازی نرم افزار سروش ایمان 2

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۰۵ ب.ظ

پس از نصب سی دی سروش ایمان ۲ و استفاده از آن بعد از مدتی غیر فعال میشود و برای فعال شدن کد ثبت نام میخواهد. برای بدست آوردن کد مراحل زیر را انجام دهید.

۱- ابتدا نرم افزار سروش ایمان را اجرا نمایید تا پنجره کد ثبت  ظاهر شود.

۲- آنگاه شماره سریالی که در پنجره است را یاداشت نمایید. (توجه داشته باشید که هر بار که پنجره را باز و بسته میکنید شماره سریال عوض میشود)

۳- بدون اینکه پنجره را ببندید وارد سایت سروش ایمان شوید.   www.soroushmehr.com

۴- در سمت راست این سایت لینک های مختلفی وجود دارد. ابتدا بر روی لینک ثبت نام کلیک نموده و فرم مورد نظر را کامل نمایید و سپس بر روی لینک کد فعال سازی کلیک کنید. پس از کلیک وارد  صفحه‌ای می‌شوید. در انتهای این صفحه بر روی ادامه کلیک نموده و وارد صفحه بعدی شوید  در این صفحه فرمی وجود دارد آن را با دقت پر نمایید  (در این فرم در قسمت کد دستگاه شماره سریالی که قبلاً یاداشت کردهاید را وارد نمایید) پس از آن در انتهای صفحه دکمه ثبت را کلیک کنید آنگاه وارد صفحه بعد خواهید شد که حروفی را ملاحظه می‌کنید که در واقع همان کد ثبت نام است. آن را یاداشت نموده و این کد را در پنجره سروش ایمان در قسمت کد ثبت نام وارد نمایید. ملاحظه خواهید کرد که این نرم افزار فعال میشود.   

 توجه: کد ثبت نام (رمز) که سایت به شما می دهد تنها با همان شماره سریال  جور است بنابراین مورد ۲ از مراحل بالا را دوباره با دقت خوانده و اجرا نمایید. پس واضح است که این کد به درد دوست یا همکلاس شما نمی‌خورد و او باید خود کدی را با  سریال پنجره سروش ایمان کامپیوتر خود بدست آورد. 

  5- اگر به هر علتی نتوانستید از سایت کد فعال سازی را دریافت کنید، در روزهای غیر تعطیل می‌توانید در فاصله زمانی 9 الی 18 با تماس با شرکت مربوطه در تهران با شماره تلفن های 9-22762076 (10 خط)  کد فعال سازی خود را از متصدی مربوطه دریافت فرمایید.

۹۱/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد