دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540
دبیرستان حاج سید حسین نوایی


دبیرستان زنده‌یاد حاج سید حسین نوایی

دولت آباد برخوار خیابان طالقانی خیابان سجاد خیابان شهید محمدمهدی داوری تلفن 03145823540

شرایط و ضوابط پایگاه جبرانی

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۴ ق.ظ

۱- حضور به موقع دانش‌آموزان در کلاس درس مورد تأکید می‌باشد. بدیهی است دبیران گرامی از ورود دانش‌آموزان به کلاس پس از ساعت مقرر جلوگیری خواهند کرد.

۲- غیبت بیش از حد مجاز باعث محرومیت دانش‌آموز از امتحان پایانی خواهد شد. گفتنی است غیبت مجاز برای درس ریاضی سه جلسه، برای دروس علوم و مطالعات دو جلسه و برای دروس زبان، عربی و پیام‌ها یک جلسه می‌باشد.

۳- نمره کتبی ملاک قبولی در دروس نمی‌باشد. ملاک قبولی در هر درس عبارت است از نمره کتبی بعلاوه نمره مستمر که جمع حاصل نباید از بیست کمتر باشد. به عنوان مثال اگر نمره مستمر دانش‌آموزی در درس ریاضی ۸ باشد در امتحان کتبی به شرطی که در نوبت اول حداقل ۱۰ گرفته باشد می‌بایست ۱۲ باشد. حال چنانچه از نوبت اول هم بدهکار باشد به همان میزان می‌بایست نمره بیشتری کسب کند.

۴- هرگونه بی‌انضباطی و عدم رعایت شئونات دانش‌آموزی باعت اخراج دانش‌آموز از کلاس و مدرسه خواهد شد.

۵- دانش‌آموزان موظف به رعایت پوشش مناسب، آرایش مناسب موی سر و پرهیز از بهمراه داشتن وسایل غیرمرتبط از جمله تسبیح، انگشتر، زنجیر و ... می‌باشند. در صورت مشاهده ضبط خواهد شد و به هیچ عنوان به دانش‌آموز تحویل نخواهد شد.

۶- توصیه می‌شود از همراه داشتن گوشی همراه اجتناب شود. در صورت ضرورت اول وقت به دفتر آموزشگاه تحویل و پس از کلاس و هنگام مراجعت به منزل دریافت گردد. بدیهی است در غیر اینصورت و در صورت مشاهده ضبط و به حراست آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.

۷- اکیدا توصیه می‌شود دانش‌آموزان جهت مراجعه به آموزشگاه از موتور سیکلت استفاده نکنند. به هیچ عنوان دانش‌آموزان اجازه ورود موتور سیکلت به آموزشگاه را ندارند و تبعات ناشی از استفاده از موتور سیکلت کاملا بر عهده اولیا می‌باشد.

۸- استفاده از دوچرخه بلامانع می‌باشد.

۹- مسئولیت نگهداری از وسایل شخصی نظیر کتاب، پول و ... کاملا بر عهده دانش‌آموزان می‌باشد و مدرسه هیچگونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

۱۰- اولیا محترم موظف به نظارت در امر رفت و آمد فرزندانشان می‌باشند. هرگونه غیبت و تأخیر مجدانه از طرف ایشان پیگیری شود.

۹۸/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دبیرستان حاج سید حسین نوایی دولت آباد